søndag den 18. marts 2012

Fiberfest i Ry

Lørdag i sidste uge var jeg en tur i Ry sammen med Ulla, der også strikker, når hun kan komme til det - og det er tit.

På skolen, hvor Fiberfesten afholdes, mødte jeg en masse mennesker, jeg kender. Og det er jo det fantastiske ved strik; man kommer til at kende et hav af mennesker, hvis man vil.

Fx mødte jeg Berit. Først i går støder jeg tilfældigt på hendes blog - tænk, jeg vidste ikke, den fandtes. Nå, men det gør jeg jo så nu.

I år deltog jeg ikke i nogen workshops. Jeg vidste ikke rigtigt, om jeg overhovedet skulle afsted; der har været så meget at se til med arbejde og den slags. Det blev til snak, strik og spisen i stedet for :) Jeg købte også lidt garn. Helle, der har butikken Garn10, havde for første gang en stand. Jeg benyttede mig af et meget fint tilbud: 10 nøgler Peruvian Highland Wool fra Filcolana til 220,- kr. Jeg har kredset om garnet i et stykke tid, så det var oplagt endelig at slå til.


Tanken er, at det skal forvandles til en bluse til mig selv - vi får se.

1 kommentar:

  1. Fiber fest er super hyggeligt.
    Næste gang vi jeg også prøve bare at sidde og strikke og hygge mig :-)

    SvarSlet